یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
گردهمایی هیئات مذهبی شهر اصفهان‎

حوزه/ سرهنگ بساطی گفت: بر اساس هماهنگی با مسئولان هئیت‌های مذهبی، از ظرفیت هیئت‌ها در قالب همیاران محرم و همیاران پلیس در زمینه مدیریت ترافیک و مقابله با آسیب‌ها چون بیوتروریست استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در گردهمایی هیئات مذهبی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی اصفهان به ویژه در دهه اول محرم، اظهار داشت: یکی از پیوست‌های طرح‌های نیروی انتظامی برای ایام محرم، پیوست ترافیکی است که همکاران ما در پلیس راهور برای تسریع رفت و آمد و آرامش خاطر شهروندان و جلوگیری از ترافیک شهری، برنامه ریزی کرده‌اند تا شهروندان با کمترین دغدغه تردد کنند.

وی افزود: نکته‌ای که با همکاری و هم افزایی مردم باید انجام شود و توصیه می‌کنیم، آن است که شهروندان تا جایی که ممکن است از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از استفاده خودروی شخصی پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تأکید بر برنامه ریزی سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی در کنار فرماندهی انتظامی اصفهان برای کم کردن بار ترافیک، تصریح کرد: بر همین اساس با هماهنگی با مسئولان هئیت‌های مذهبی، از ظرفیت هیئت‌ها در قالب همیاران محرم و همیاران پلیس نیز استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در زمینه انتظام بخشی و همکاری و هماهنگی با نیروی انتظامی، جوانان حاضر در هیئت‌های مذهبی نیز به ما کمک می‌کنند و تمام روسای کلانتری‌های سطح کلانشهر اصفهان با مسئولان هیئت‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

سرهنگ بساطی در توصیه‌هایی به هیئت‌های مذهبی و شهروندان، عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد دغدغه ما که هیئت‌های مذهبی نیز می‌توانند درباره آن کمک کنند رعایت مسائل ایمنی به ویژه در حوزه مسائل بیوتروریستی است که می‌تواند آسیب وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در مرکز ۱۱۰ آماده دریافت فوری اخبار شهروندان و به خصوص مسئولان هئیت‌های مذهبی هستیم و فوریت‌های ۱۱۰ آمادگی دارد در کمترین زمان خبر را دریافت کرده و عکس العمل نشان دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ابراز کرد: در کنار این موارد انتظاری که از شهروندان داریم آن است که به هشدارهای نیروی انتظامی توجه نموده و اصول ایمنی و انتظامی مانند پارک خودروها در پارکینگ‌های استاندارد و دارای دوربین را رعایت کنند و از قرار دادن اشیاء قیمتی و وجوه نقد در خودرو و منزل خودداری کرده و اصول ایمنی را در رعایت نمایند.

در ادامه جلسه، نمایندگانی از سازمان آتش نشانی، خیمه گلستان شهدا و دیگر دستگاه‌های مرتبط با مسائل هیئات مذهبی نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha