دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مسابقات قرآنی

حوزه/ دبیر برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموز پسر، گفت: در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز پسران دانش آموز کشور ۱۰۰۰ نفر از ۳۲ استان در مشهد با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، علی مهدوی خواه در حاشیه آیین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز پسران دانش آموزان کشور که شامگاه یکشنبه(۳۱تیرماه) در حرم رضوی برگزار شد اظهار کرد: در این دوره از مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی که چهل و دومین دوره آن می‌باشد نیز همانند دوره های قبلی با استقبال خوب قاریان و حافظان و محبین اهل بیت(ع)روبرو شدیم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دانش آموزی پسران کشور، بیش از هزار متسابق از ۳۲ استان کشور در ۱۴ رشته قرآن عترت و نماز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز پسران دانش آموزان کشور تصریح کرد: این مسابقات که از امروز کار خود را آغاز کرده به مدت ۴ روز درصحن قدس مرقد مطهر امام هشتم(ع) برگزار و در انتها نیز برترین‌های این رقابت مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: هدف ما جذب حداکثری دانش آموزان در فرآیند مسابقات قرآن، عترت و نماز از مرحله آموزشگاه تا کشوری و تلاش برای فراگیری این فعالیت دانش آموز محور است که این استقبال نشان میدهد تا حدودی محقق شده است.

مهدوی خواه یادآور شد: بخش آوایی چهل و یکمین دوره از این مسابقات قرآن، نیز سال گذشته به میزبانی مشهد برگزار و استان خراسان رضوی با کسب سیزده رتبه برتر، بیشترین مقام در بین استان‌های کشور را بدست آورد.

وی گفت: این مسابقات در شش رشته در مقطع متوسطه و یک رشته در مقطع ابتدایی برگزار شده بود که در مجموع استان خراسان رضوی موفق شد در پنج رشته آن، رتبه اول و ممتاز را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha