شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز کشورهای جهان اسلام در بحث غزه سکوت خفت باری پیشه کرده اند و همین سکوت خفت بار زمینه‌ای برای گستاخی بیشتر صهیونیست‌ها و تشدید تجاوزات آنان علیه مردم بی‌گناه غزه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج در سخنانی با اشاره به اینکه جهان غرب و اروپایی‌ها از ابتدا مسلمین را با وحدت شناخته‌اند، اظهار داشت: دشمنان به ویژه غربی ها و اروپایی به خوبی می دانند وحدت مسلمین یک امتیاز برای آنان و یک تهدید برای کشورهای غربی است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: دشمن با علم به اینکه وحدت مسلمین مایه قدرت و عزت آنان می‌باشد همواره تلاش می‌کند که این دیوار و سد محکم مسلمین در برابر کفار و دشمن را مورد تعرض قرار دهند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: دشمن برای عملی کردن این توطئه شیطانی خود با استفاده از عوامل خود فروخته خارجی و داخلی تلاش می‌کند که در کشور یک جبهه دو قطبی در بین برادران اهل سنت و اهل تشیع ایجاد کند و به عینه در سال‌های گذشته شاهد این توطئه شیطانی از سوی دشمنان بوده‌ایم ولی خوشبختانه بصیرت مردم ایران مانع از تحقق نیات شیطانی و اهریمنی دشمنان شده است.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود به محاصره فلسطین و مردم غزه اشاره کرد و عنوان داشت: متاسفانه بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز کشورهای جهان اسلام در بحث غزه سکوت خفت باری پیشه کرده اند و همین سکوت خفت بار زمینه‌ای برای گستاخی بیشتر صهیونیست‌ها و تشدید تجاوزات آنان علیه مردم بی‌گناه غزه شده است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: تا زمانی که جهان اسلام به وحدت درست و کامل در بحث غزه و فلسطین نرسد همچنان کشتار برادران دینی‌مان در غزه ادامه خواهد داشت لذا سکوت در این باره یعنی در مسئله غزه برای همه مسلمین مایه شرمساری می‌باشد.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی از روی بی تدبیری و یا ناآگاهی و یا تعمداً می‌خواهند که مسئله غزه را با استفاده از کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها حل کنند که این اشتباه بزرگی می‌باشد و نشان دهنده عدم بصیرت و آگاهی دینی و سیاسی این دست از سران کشورهای اسلامی در قضیه فلسطین می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در پایان سخنان خود یادآور شد: تا زمانی که ما در بحث فلسطین سکوت خود را ادامه دهیم نه تنها مشکلی از مشکلات مردم فلسطین حل نمی‌شود بلکه شعله های جنگ و فتنه و آتش به دیگر بلاد اسلامی کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha