سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استان حوزه علمیه کردستان گفت: سکوت در مسئله غزه زمینه‌ای برای گسترش جنگ علیه جهان اسلام و از سویی دیگر ایجاد موج اسلام هراسی در جهان خواهد شد.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام در سخنانی اظهار داشت: در تجاوز اسرائیل به غزه عملاً چهره واقعی سازمان ملل و مجامع جهانی به ویژه مجامع حقوقی همانند سازمان حقوق بشر برای جهانیان هویدا شد.

این استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان خود گفت: امروز کشورهای اسلامی در مسئله غزه بی تفاوتی و سکوت را پیشه کرده‌اند که این سکوت و بی‌تفاوتی آینده جهان اسلام را با یک خطر بزرگ مواجه خواهد ساخت.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: امروز که می‌بینیم اسرائیلی‌ها با فراغ بال و بدون هیچ مزاحمتی به کشور یمن تجاوز و یا به کشور لبنان و دیگر بلاد اسلامی حمله می کنند این خود یک هشدار به مسلمین است که اگر در مسیر وحدت حرکت نکنند دیر یا زود شعله‌های آتش نیز آنان را فرا خواهد گرفت.

این استاد حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه سکوت در مسئله غزه زمینه‌ای برای گسترش جنگ علیه جهان اسلام و از سویی دیگر ایجاد موج اسلام هراسی در جهان خواهد شد، عنوان کرد: متأسفانه باید به این حقیقت اذعان کنیم که در بُعد رسانه‌ای کشورهای غربی به صورت کامل از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و حقایق این جنایات ضدبشری را به صورت وارونه به جامعه مخاطب القا و تلقین می‌کنند، در حالی که رسانه‌های جهان اسلام در مسئله غزه نه تنها نقش فعالی نداشته‌اند بلکه با سکوت خود عملاً راه را برای رسانه‌های غربی در تحریف حقیق باز کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه غزه و فلسطین مسئله اول جهان اسلام هستند، خاطرنشان کرد: ۱۰ ماه از حمله متجاوزان صهیونیستی به غزه گذشت و در این ماه جهان اسلام چه کاری انجام داد جز سکوت و جهان اسلام در برابر این همه جنایت ضد بشری و نسل کشی چه واکنشی از خود نشان داد؟ باید پرسید چرا جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی مسلمین در برابر جمعیت چند میلیونی صهیونیست‌ها این گونه عاجز خود را نشان می‌دهد باید این مسائل به خوبی موشکافی شود تا کشورهای اسلامی به یک نتیجه واحد و البته عملی برسند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امروز غزه به دست اسرائیلی‌های متجاوز در حال از بین رفتن است و فردا این عصیان گری به یمن و سوریه و لبنان و عراق نیز کشیده می‌شود و طعمه این جنایت‌ها خواهند شد، زیرا تا وقتی که مسلمین این گونه در برابر صهیونیست‌ها خود را مستأصل نشان می‌دهند نباید انتظار داشت که ملت فلسطین از این وضعیت اسفناک خلاصی پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha