شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
حجت الاسلام یوسفی راستگو

حوزه / فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان گفت: نه تنها در بین مسئولان که طلاب و روحانیون نیز لازم است تا از شهید رئیسی به عنوان یک طلبه جهادی و خدمتگزار یاد شود و در این مسیر گام برداشته شود.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت، اظهار داشت: امروز که در آستانه آغاز به کار دولت جدید هستیم، خوب است تا مسئولین همیشه سیره و منش سیدالشهدای خدمت را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: نه تنها مسئولان که طلاب و روحانیون نیز از این موضوع مستثنی نیستند و لازم است تا از شهید رئیسی به عنوان یک طلبه جهادی و خدمتگزار یاد شود و در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: از آنجایی که شهید رئیسی در سخنرانی‌های خود اصرار بر این داشت که بنده یک طلبه‌ام و هیچ مقام و رتبه‌ای جز طلبه بودن و خادم الرضا بودن ندارم، این پیشنهاد را برای مسئولان حوزوی و شورای فرهنگ عمومی داریم که تاریخ ۳۰ اردیبهشت، سالروز شهادت شهید جمهور را در کشور به روز طلبه و خدمت نامگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در این حادثه ناگوار، امام جمعه فقید تبریز شهید آل هاشم نیز به شهادت رسید که او نیز مصداق بارز طلبه و خدمت جهادی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha