شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از سناریوهای دشمن با استفاده از جنگ نرم، استحاله انقلاب اسلامی یعنی تغییر ماهیت بدون تغییر شکل هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، کارگاه بصیرتی و سیاسی با عنوان «دشمن‌شناسی» به مدت سه روز در دهه اول محرم به همت طلاب مدرسه علمیه‌ خاتم‌الاوصیاء(عج) با حضور سرهنگ ‌دوم علی‌خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در شهرداری شهر فاضل‌آباد برگزار شد.

خالقی با بیان این نکته که دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود سه نوع جنگ سخت و نیمه سخت و نرم را استفاده کردند، افزود: در جنگ سخت به دنبال نابودکردن و در جنگ نیمه سخت به دنبال ناتوانی و در جنگ نرم به دنبال نادانی مردم هستند تا از طریق نادانی، مردم را ناتوان و انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی تاکید کرد: یکی از سناریوهای دشمن با استفاده از جنگ نرم، استحاله انقلاب اسلامی یعنی تغییر ماهیت بدون تغییر شکل هست؛ آنها مسلمانی را می‌خواهند که فقط نامی از اسلام داشته باشد و از مسائل و مباحث سیاسی دوری کند و در مقابل ظلم ظالم قد علم نکند.

معاون سیاسی سپاه نینوا، مهم‌ترین ابزار جنگ نرم را رسانه بیان کرد و گفت: رسانه محدود به تلویزیون و گوشی نیست بلکه هر چیزی که به ما پیامی برساند حکم رسانه را دارد.

خالقی افزود: یکی از برجسته‌ترین کارکردهای رسانه، تغییر تصویر ذهنی مخاطب است، از این رو، باید مراقب ورودی های ذهن‌مان که از طریق شنوایی و دیداری صورت می گیرد، باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ روایت، باعث می شود در روز عاشورا سر امام حسین(ع) را با ذکر بسم الله الرحمن الرحیم و نیت قرب الهی از بدن جدا کنند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: وظیفه ما به عنوان یک فرد حسینی، تحقیق و مطالعه در خصوص موضوعات وارد در جامعه است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha