شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردمداری و مشی خدمتی شهید آیت الله آل هاشم حرکت در مسیر ولایت و رهبری را تسهیل و موانع را از میان برداشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در دیدار جمعی از اساتید روحانی مدارس علمیه استان، دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و قضات با وی، با بیان اینکه تذکر و راهنمایی علمای بزرگ شهر روشنی بخش مسیر خدمت به مردم است، اظهار کرد: اولویت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز، تقویت جایگاه علمی و اجتماعی روحانیت معظم مشغول در نهادها و مجموعه های اداری و انقلابی است تا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب به وظایف دینی و ملی خود بیش از پیش عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ارتباط تنگاتنگ با روحانیت را بخش دیگری از رویکرد مدیریتی خود برشمرد و افزود: تداوم مشی و سلوک شهید آیت الله آل هاشم و خدمت خالصانه و صادقانه با امیدآفرینی در جامعه محقق می‌شود که نقش اقشار مختلف روحانیت در این مسیر باید بسیار برجسته باشد.

وی، طرح ریزی برای انجام کارهای فرهنگی اثرگذار و اقدام عملی برای ارتقا سطح فرهنگ عمومی را از ضروریات جامعه عنوان کرد و گفت : با نقش آفرینی روحانیون و مبلغان دین با همت همگانی و با تخصیص و تزریق بودجه لازم باید در جهت ارتقا سطح فرهنگ ایرانی_ اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل تاکید کرد: البته باید توجه داشته باشیم در مسیر خدمت به مردم و عمل به منویات رهبری باید نسبت به وظایف محوله خود اهتمام جدی داشته باشیم و از هزینه تراشی های زائد که بجای گره گشایی مشکل آفرین است، بشدت اجتناب کنیم.

سلوک آل هاشمی حرکت در مسیر خدمت را آسان کرده است

سلوک آل هاشمی حرکت در مسیر خدمت را آسان کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha