یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه / حجت الاسلام هدایتی گفت: بی‌شک هر کسی که با نهضت عاشورا و همچنین شخصیت ظلم ستیز امام حسین(ع) آشنا باشد، هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: عاشورا، مکتبی فراگیر و جهان شمول است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال روز به روز در جهان گسترش می‌یابد.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: قیام امام حسین(ع) را در چند بُعد می‌توان تحلیل نمود، این نهضت شاید در یک زمان و مکان خاص روی داده باشد ولی تاثیرات آن بسیار گسترده و عالم‌گیر شده، به گونه‌ای که امروز گروه‌های آزادی‌خواه با تأسی از نهضت سیدالشهدا(ع) در مقابل متجاوزان قیام کرده‌اند که نمونه بارز آن نبرد گروه‌های مقاومت در خاورمیانه علیه رژیم غاصب اسرائیل می‌باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: امام حسین(ع) به همه انسان‌ها درس آزادگی و ظلم ستیزی داد، ایشان با نهضت خونین خود برای بشریت درس‌های بزرگی به دنبال داشت، امروز نهضت امام حسین(ع) به یک محرک و یک عامل مهم در بحث ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام تبدیل شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: بی‌شک هر کسی که با نهضت عاشورا و همچنین شخصیت ظلم ستیز امام حسین(ع) آشنا باشد، هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت، زیرا این امام همام برای اثبات حقانیت دین مبین اسلام در مقابل جبهه کفر ایستادند و با این عمل شجاعانه خود برای آیندگان درس‌های بسیاری بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام هدایتی یادآور شد: هر کسی که در مکتب امام حسین(ع) حرکت کند و از این مکتب آزادی منشا بگیرد، هرگز در مقابل دشمنان اسلام شکست نخواهد خورد، بنابراین می‌توان گفت محورهای مقاومت در خاورمیانه امروز با استعانت از مکتب سیدالشهدا(ع) در مقابل رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل ایستاده‌اند و بی‌شک پیروزی نهایی آنان خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha