سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
image.png

اعضای هیئت مدیره جدید شرکت تعاونی کوثر با رئیس جامعةالمصطفی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی رئیس جامعةالمصطفی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) و تقدیر از تلاش‌های همه خدمتگزاران در شرکت تعاونی کوثر، اظهار داشت: جایگاه فعلی فروشگاه کوثر مرهون تلاش شما و سایر عزیزانی است که از گذشته تاکنون زحمات فراونی را برای رشد و بالندگی مجموعه متحمل شدند.

وی با تقدیر از وجود روحیه همکاری و همدلی در میان اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی کوثر، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات دوره کاری سه ساله رئیس جمهور شهید استقرار آرامش و پرهیز از حاشیه‌ها بود که فضای بسیار خوبی را برای خدمت دولت فراهم کرد. اصل اول برای کار سازمانی برخورداری از روحیه تعامل و پذیرش نظر یکدیگر است که باید در هر مجموعه‌ای مدنظر قرار گیرد.

رئیس جامعةالمصطفی، خدمت مخلصانه را پاسخی شایسته به اعتماد سهام‌داران شرکت تعاونی کوثر خواند و گفت: هرچند جامعةالمصطفی یک مرکز علمی است اما ارائه خدمت به طلاب، فضلا و همکاران نقش مهمی در افزایش انگیزه‌ها و آرامش سازمانی دارد. از ابتدای توسعه فروشگاه تعاونی کوثر تاکنون مسیری طولانی طی شده است و امروز کوثر ظرفیت ارزشمندی است که می‌تواند به افق‌های بلندتری نیز بر اساس اسناد راهبردی دست یابد.

وی در پایان ترسیم الگوی یک مرکز خدماتی – تجاری متناسب با معیارهای اسلامی را از اهداف مهم برای شرکت تعاونی کوثر برشمرد و تصریح کرد: جامعه اسلامی ما نیازمند چنین الگوهای فرهنگی است و فروشگاه کوثر باید در این زمینه پیش قدم باشد. متناسب سازی فضای فرهنگی کوثر با ارزش‌های اسلامی در کنار ارائه خدمات متنوع باید همواره مد نظر باشد.

حجت الاسلام قاضوی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی کوثر در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از توجه رئیس جامعةالمصطفی، گزارشی از آخرین مجمع عمومی این شرکت تعاونی ارائه کرد.

همچنین حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت تعاونی کوثر نیز در بخشی از این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این فروشگاه در دوره اخیر پرداخت و ارائه الگوی یک فروشگاه اسلامی را از مهم‌ترین اهداف دنبال شده در این دوره نام برد.

در مجمع عمومی روز گذشته شرکت تعاونی کوثر، اعضای هیئت مدیره جدید با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

خدمت مخلصانه پاسخ شایسته به اعتماد مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha