سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: حمایت از رئیس جمهور مطابق دستور رهبر معظم انقلاب یک وظیفه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت سید علاالدین حسین(ع) امروز با حضور تولیت این حرم مطهر و مدیرکل اوقاف فارس برگزار شد.

مطابق آیین سنتی و با حضور تولیت و خادمان حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین(ع) در فضایی معنوی، همراه با قرائت دعا اشعار و مداحی، درب ضریح مطهر گشوده شده و غبار از روی سنگ قبر حضرت زدوده می شود و نذورات مردم جمع آوری می گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری، تولیت حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) در این مراسم اظهار کرد: بسیاری از خادمان تنها به عشق حضور در جوار این امامزاده، سال هاست که حرم مطهر که نگین شهر شیراز را ترک نکرده اند و تنها مرگ باعث پایان خدمتگزاری آنها در این دنیا شده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: همین دلبستگی غیر قابل وصف مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام سبب شده تا ملت ایران در جهان عزتمند شود و هرگز زیر بار ظلم و پذیرش فریب رسانه های آدمکش جهان نشود.

وی افزود : ما مطمئن هستیم که مطابق با فرموده مقام معظم رهبری رژیم کودک کش اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و امیدوارم این اتفاق حتی زودتر بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری ضمن تبریک ریاست جمهوری به آقای پزشکیان و تقدیر از موضع گیرهای ولایت مدارانه ی ایشان، مطابق با دستور صریح مقام معظم رهبری با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت می کنیم و تمام قد در جهت موفقیت ایشان ایستادگی خواهیم کرد و دعا گوی ایشان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha