سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
خانواده‌ معظم شهدا

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی تعامل با دستگاه‌های اجرایی را یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران دانست و بر لزوم همکاری سایر ادارات به منظور رسیدگی به مشکلات ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در یازدهمین ملاقات عمومی به صورت حضوری و چهره به چهره سال ۱۴۰۳ در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم و معزز ایثارگری، با هدف حل مشکلات و تسهیل در روند اجرای خدمات رسانی، در کنار دکتر صدیقه خدیوی معاون مددکاری و مشارکتهای مردمی و دکتر آمنه زرنگ معاون خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با ۴۱ تن از خانواده‌ معظم شهدا و جانبازان سرافراز استان به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار با تأکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به درخواست های خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران، جامعه معظم ایثارگری را ولی‌ نعمت مردم و مسئولان دانست و بر رفع مشکلات این قشر تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده نامقی افزود: دیدار چهره به چهره با جامعه معظم ایثارگری یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد تعامل مستقیم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است تا از این طریق بتوانیم از نزدیک به درخواستها و مشکلات این عزیزان پاسخ دهیم.

وی تعامل با دستگاه‌های اجرایی را یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران دانست و بر لزوم همکاری سایر ادارات به منظور رسیدگی به مشکلات ایثارگران تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اغلب درخواست‌های خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران به مشکل برقراری مستمری حقوق جانبازان، درخواست وام قرض الحسنه و دیگر تسهیلات بانک دی، پرداخت مساعده، درخواست کمیسیون تعیین درصد جانبازی، مسکن، پرداخت وام خود اشتغالی، کمیسیون پزشکی، درمان (دارو و تجهیزات پزشکی)، پرداخت حق پرستاری، برقراری کمک معیشت، مشکلات حقوقی، درخواست مطالبات متقاضیان زمینهای چهل بازه جانبازان اختصاص داشت که تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات از طریق پیگیری از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha