سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
فیاضی

حوزه/ نماینده استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: چنانچه به آموخته های اهل بیت(ع) عمل کنیم، به درجات والائی خواهیم رسید که یکی از آن توفیق در حضور صاحب الزمان(عج) می باشد و البته برای این امر می بایست متخلق به اخلاق الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله فیاضی، نماینده استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در جلسه درس اخلاق که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خراسان شمالی برگزار شد، به بیان ویژگی‌های سربازان امام زمان‌(عج) پرداخت و ضمن توصیف خصوصیات سربازان وجود مقدّس مولا، حضرت حجّت‌بن الحسن المهدی(عج) گفت: اگر افراد می خواهند در مسیر خداوند باشند، می بایست به آنچه در مسیر درست الهی است عمل کنند.

وی با بیان این که چنانچه به آموخته های اهل بیت(ع) عمل کنیم، به درجات والائی خواهیم رسید که یکی از آن توفیق در حضور صاحب الزمان(عج) می باشند، تصریح کرد: البته برای این امر نیز می بایست متخلق به اخلاق الهی باشیم.

نماینده استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به طلاب و خدمتگزاران در مرکز مدیریت این حوزه ابراز کرد: امروز شما در مجموعه ای هستید و خدمت می‌کنید که متعلق به امام عصر(عج) است و باید قدر آن را بدانید و برای خدمتگزاری و حضور در تحقق آرمان‌های امام عصر و سربازی آن حضرت باید شرایط و ظرفیت‌هایی را ایجاد کنید.

آیت الله فیاضی با بیان این که امروز در مجموعه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به خدمتگزاری می پردازید و در این راستا می بایست تا اخلاق، اعتقادات، معاشرت‌ها و رفتار و کردارتان همان باشد که در احادیث و روایات خوانده اید، گفت: امیدواریم این خدمتگزاری ما، طلیعه ای برای طلوع حکومت جهان افروز حضرت ولی عصر(عج) باشد.

وی بهترین آرزو و افتخار را سربازی امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) دانست و عنوان کرد: بدون تردید اگر همین مسائل ابتدایی اخلاقی را حفظ و مدیریت کنیم، احساس خواهیم کرد که صلاحیت‌هایی در ما به وجود آمده که می‌توانیم سرباز امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه باشیم و آرمان‌های ما در سربازی امام زمان عجل‌ الله ‌تعالی ‌فرجه محقق شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha