سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 1171983
۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
دوره تربیت مربی

حوزه/ دوره مجازی تربیت مربی برهان «ویژه اعضای بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دوره مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی مبلغان، طلاب و فعالان تربیتی و اجتماعی مرتبط با مخاطب جوان و نوجوان با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه رضوی با مشارکت سازمان اجتماعی کشور اجرا می شود.

مهمترین سرفصل های این دوره عبارتنداز معارف کاربردی شامل معرفت شناسی، انسان شناسی و جهان شناسی، خداشناسی، راهنماشناسی، معادشناسی، روش پاسخ به شبهات خود و شبهات دیگران، تربیت، جنسی نوجوان، بلوغ و هویت نوجوان، نظام تربیت توحیدی است.

تمام دوره به‌ صورت مجازی بوده و محتوا در قالب فیلم های تدریس شده توسط اساتید، قابل مشاهده است، همچنین اساتید همراه دوره حجةالاسلام وکیلی، حجةالاسلام ابراهیمی، حجةالاسلام داوودنژاد، دکتر حبشی و دکتر عزیزی هستند.

با شرکت در دوره و بعد تمام کردن مراحل مخاطبین دوره با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اند، از مزایایی نظیر گواهینامه رسمی موسسه جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی استفاده می کنند.

پس از تکمیل ثبت نام و شروع دوره تا ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ زمان دارند تا محتوای گام های آموزشی را مطالعه کرده و در آزمون های دوره شرکت کنند. پس از پایان دوره صرفا مراحل آزمون (غیر فعال) می شوند و دسترسی مخاطبین به محتوا محدود نخواهد شد.

با شروع هر مرحله، مخاطبین فیلم استاد را می بینند و در انتهای مرحله چند سوال تستی بصورت تصادفی مطرح شده که جواب می دهند؛ در آخر دوره هم در آزمون تشریحی شرکت می کنند.

هزینه اصلی این دوره ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده اما با تقبل موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان اجتماعی کشور، فقط ۷۵ هزار تومان از آن دریافت می‌شود.

برای ثبت نام در دوره باید اطلاعات خواسته شده در صفحه ثبت نام سایت برهان را با دقت کامل و پس از ثبت اطلاعات و تایید شدن شماره همراه شما، وارد سامانه شوند. با مراجعه به مرحله «شروع دوره» توضیحات تکمیلی برای مخاطب نمایش داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha