دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تولیت آستان قدس

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به سرپرستی پذیرفته بودند، حضور یافت و از ایثار و مجاهدت گمنام آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از،مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در جمع این دو خانواده مجاهد مشهدی، تلاش‌های آنان را الگوهایی از صبر، بردباری و اقدام خداپسندانه برای جامعه معرفی و اظهارداشت: پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست، خدمتی تأثیرگذار برای فردای کشور و ساخت جامعه‌ای سالم است و در این میان عهده‌دار شدن سرپرستی این کودکان که برخی از آنان نیاز به پیگیری‌های درمانی دارند، از اجر و پاداش الهی مضاعفی برخوردار است.

تولیت آستان قدس رضوی، سرپرستی کودکان نیازمند درمان را از برترین اعمال خیر و کاری انسانی و الهی برشمرد و افزود: سرپرستی کودکانی که از نعمت، مهر و محبت پدر و مادر و کانون گرم خانواده برخوردار نیستند و در ضمن بیماری سختی دارند، آن قدر بزرگ و با عظمت است که زبان از توصیف و تقدیر آن قاصر است.

وی تصریح کرد: سرپرستی این کودکان از الطاف و توفیقات الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، پاداش صبر و شکیبایی و کار زیبا و بزرگ شما عزیزان نزد حضرت حق، محفوظ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی اقدام این دو خانواده را مصداق سخت ترین کارهای خیر دانست و اظهار کرد: کارهای خیرخواهانه بسیاری در دین مبین اسلام توصیه شده اما شما عزیزان دشوارترین اعمال خیر را انتخاب کردید و بار مسئولیت سرپرستی و درمان کودکان بیمار را بر دوش گرفتید. برای این مرحمت و توفیق الهی و نیز نعمات سلامتی، صبر و تحمل شاکر باشید. برای شما سلامتی و دوام الطاف خداوند تا این فرزندان به سرو سامان برسند از خدای متعال درخواست می‌کنم.

گفتنی است؛ این دوخانواده علی‌رغم برخورداری از فرزند و شرایط معیشتی متوسط و مستاجر بودن، سه کودک بی‌سرپرست نیازمند به مراقبت‌های ویژه را به‌ فرزندی پذیرفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha