سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
1

حوزه / حجت الاسلام تاج‌آبادی گفت: بی‌شک تبیین ضرورت عفاف و حجاب از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام رضا تاج آبادی در اجتماع مردمی بانوان زینبی با عنوان جهاد روایت بانوان که در پیاده راه امیرکبیر اراک برگزار شد، با اشاره به اینکه اهتمام در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تبعیت از سیره نورانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار داشت: خدای متعال در قرآن مجید می‌فرماید که به امر من، همگان باید آمر عدالت و احسان در جامعه باشند و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد، ملت بزرگ ایران به واسطه ایمان به خدا و توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت خدا شدند.

وی با بیان اینکه نشان مذهب ما امام حسین(ع) است، افزود: شهدای زیادی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدای اسلام کردند و به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آن دختر بی حجاب نیز خواهر و دختر من است، از این رو باید برای رضای خدا و سعادت جامعه، به مقوله امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک با گسترش بی‌بند و باری، خیانت و فحشاء در جامعه افزایش می‌یابد و بانوان نمی‌توانند با امنیت در اجتماع حضور داشته باشند.

حجت الاسلام تاج آبادی یادآور شد: دامن بانوان مأمن و از ارکان پاکی است و نسل آتی جامعه در آن پرورش می‌یابد، لذا باید بزرگانی همچون شهید سلیمانی، رئیسی و حججی در آن پرورش داد.

وی با بیان اینکه تبیین اهمیت و ضرورت عفاف و حجاب از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر و حرکت در مسیر مکتب امام حسین(ع) است، ابراز کرد: هم مردم و هم مسئولان باید در راستای احیای این فریضه و تأکید بر اهمیت آن بکوشند و در این رابطه کم‌کاری و بی‌تفاوتی قابل قبول نیست.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در استان مرکزی، ضمن تأکید بر ارائه خدمت صادقانه و رفع نیازهای مردم از سوی مسئولان نظام اسلامی، یادآور شد: انتظار است دولت منتخب نیز در کابینه خود از ظرفیت افرادی صادق، خیرخواه، انقلابی و دلسوز جامعه بهره‌گیری کند که در جامعه اثرگذاری مثبت داشته باشند و در راستای رفع نیازهای مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha