دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: باید فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مراکز آموزشی و اداری در هفته دفاع مقدس ترویج و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، سرهنگ مهدی الهی‌راد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی، امروز یکم مردادماه در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اظهارکرد: تبیین و تشریح عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق در دستور و کار ویژه هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله‌ایم» است و باید برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی متناسب با این مهم طراحی و اجرا شود، افزود: باید فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مراکز آموزشی و اداری طی هفته دفاع مقدس ترویج و تبیین شود.

الهی‌راد با تأکید بر فضاسازی شهری در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: از همه سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها درخواست می‌شود که در این خصوص فعالیت داشته باشند و چهره شهر را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: کمیته‌های نظامی، اصناف، دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگی و تبلیغات، نظارت و ارزیابی، ایثارگران، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، ورزش و جوانان، روحانیون و مساجد و زنان در استان تشکیل شده است که برنامه‌های مختلفی را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی کرده‌اند.

الهی‌راد اظهار کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، همایش بزرگداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرنگی، هنری و ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های این هفته در استان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha