چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ارزیابی و مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس در مقطع سطح۲ در حوزه علمیه خواهران استان مازندران انجام شد.

فاطمه هدایتی عزیزی معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از ساری، از برگزاری ارزیابی و مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس در مقطع سطح۲ این استان خبر داد و اظهار داشت: داوطلبینی که در رشته‌های ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ، اخلاق و منطق به رقابت پرداختند و موفق به کسب نمره حدنصاب در آزمون کتبی در مرحله اول شدند، به مرحله دوم راه پیدا کرده و اکنون مورد ارزیابی توسط اساتید مصاحبه‌گر در ۲ بخش علمی و عمومی قرار گرفتند.

هدایتی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه در این استان به نسبت نیاز سنجی صورت گرفته، تعداد ۱۱۰ نفر از متقاضیان تدریس را به مدیریت استان معرفی کرده و پس از بررسی تمام مدارک و پرونده این افراد، مراحل جذب اساتید صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مصاحبه‌ این داوطلبین، نتایج در نیمه مرداد ماه اعلام و کسانی که پذیرفته شدند پس از گذراندن دوره‌های ضمن خدمت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴مشغول به تدریس در مدارس علمیه این استان خواهند شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha