سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(س) از سال 1363 تا کنون»

حوزه/ دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تا کنون بیش از ۵۰۰ اثر از «آثار و منشورات خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تا کنون» را دریافت کرده است.

فهیمه الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تا کنون» که از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شده است، گفت: این فراخوان با هدف شناسایی نخبگان و صاحبان آثار علمی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: آثار و منشورات در نظر گرفته شده در این فراخوان، شامل مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و همایش های علمی و همچنین کتاب اعم از تالیف، ترجمه، تصحیح و ادبیات داستانی هستند و آثار چاپ شده توسط تمامی ناشران ملی و بین المللی پذیرش می‌شوند.

الیاسی خاطرنشان کرد: مخاطبان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله اساتید، طلاب، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و همه فراگیران این مؤسسه علمی حوزوی می توانند آثار و منشورات خود را از طریق سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۲۴۴ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ارسال شده است، گفت: پس از جمع آوری آثار و منشورات، کتاب نمایه آثار و منشورات خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تدوین و به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: مخاطبان این مؤسسه علمی حوزوی تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار و منشورات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

الیاسی با بیان اینکه تا کنون پنج فراخوان با موضوعات مختلف از سوی دبیرخانه اعلام شده است، یادآور شد: هم اکنون سایت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://۴۰.jz.ac.ir/ و آی‌دی @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا جهت دسترسی آسان مخاطبان به فعالیت‌های این دبیرخانه راه اندازی شده است.

فراخوان دعوت به همکاری در دبیرخانه چهلمین سال تاسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان جمع‌آوری اسناد تاریخی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(س) از سال ۱۳۶۳ تا کنون»

فراخوان پذیرش مقاله با موضوع «جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جامعه بانوان»

راه های ارتباط با دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها:

شماره تماس دبیرخانه مرکزی: ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴

دفتر دبیرخانه در مجتمع آموزشی تربیتی هدی: ۰۲۵۳۲۱۱۲۲۹۵

دفتر دبیرخانه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی: ۰۲۵۳۲۹۲۵۱۰۴

نشانی پست الکترونیک: jz۴۰ac@gmail.com

آی‌دی ایتا: @jz۴۰ac

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha