سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حجت‌الاسلام رضا نوری درگذشت ابوالشهیدین مرحوم حاج محمدرضا خیردستجردی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان، درگذشت ابوالشهیدین مرحوم حاج محمدرضا خیردستجردی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

خبر درگذشت ابوالشهیدین مرحوم مغفور حاج محمدرضا خیردستجردی غبار حزن و اندوه را بر چهره جامعه‌ ایثارگر نشاند.

آن مرحوم همچون سایر خانواده‌های سرفراز و پرافتخار شاهدان به حق پیوسته از متمتعان آیه شریفه (إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ) هستند و نزد فرزندان شهیدش حمید و احمد خیر دستجردی که ذخائری بی‌بدیل برای عالم بقاء هستند، عند ربهم یرزقون خواهند بود.

درگذشت این پدر بزرگوار را به خانواده، بستگان و عموم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر تسلیت عرض می‌کنم، ان‌شاءالله آن مرحوم از نعمت‌های ابدی اخروی برخوردار باشند و خداوند بیت معزا را از اجر صابران بهره‌مند فرماید.

رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی

گفتنی است حاج محمدرضا خیر دستجردی پدر شهیدان والامقام حمید و احمد خیر دستجردی طرق از خیرین نیکوکار و پیرغلامان هیئتی شهرستان بجنورد بود که با تقدیم دو فرزندش به انقلاب اسلامی نشان بیعت خود به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحکیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha