چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
سید علی‌ حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: نهاد نمازجمعه و ائمه جمعه همواره سعی کرده‌اند، خدمات نهادها و دستگاه‌های مختلف را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر صبح امروز در دیدار با رئیس بهزیستی شهرستان دیر، اظهار داشت: باید دیدگاه کارمندان ادارات این گونه باشد که خدمت به ارباب رجوع عبادت است.

وی افزود: خدمات بهزیستی ابعاد گسترده‌ای دارد و این خدمات علاوه بر اینکه در نامه اعمال افراد و کارنامه نظام ثبت می شود، باعث امیدواری مردم به نظام اسلامی شده و تبلیغات دشمن را نیز خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: بخشی از تبلیغات دشمن روی مسائل و مشکلات اقتصادی مردم متمرکز شده و با برنامه‌ریزی از طریق جنگ نرم و تبلیغات گسترده سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند.

امام جمعه دیر با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در کشور، یادآور شد: نهاد نمازجمعه و امامت جمعه همواره سعی کرده خدمات نهادها و دستگاه‌های مختلف را بیان کند.

وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌ها به نفع نظام اسلامی است و مایه دلگرمی دستگاه‌ها می‌شود، لذا انتظار می‌رود مردم و دستگاه‌ها نیز متقابلا جایگاه نمازجمعه را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه نهاد نمازجمعه مرتبط با دستگاه رهبری است، اظهار کرد: حضور بیشتر مردم در نمازجمعه موجب تقویت این جایگاه شده و امام جمعه بهتر می‌تواند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha