سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: کاروان آدینه رضوی پس از اقامه نماز جمعه این هفته از مصلی جمعه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کاروان آدینه رضوی پس از اقامه نماز جمعه این هفته از مصلی جمعه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: کاروان آدینه رضوی شامل برندگان مسابقه آدینه رضوی هستند که به مدت بیش از ۲۰ هفته در مصلی جمعه خورموج برگزار شده و سوالات مسابقه برگرفته از خطبه‌های نماز جمعه و برندگان آن عازم مشهد مقدس خواهند شد.

امام جمعه خورموج بیان کرد: تقویت روحیه معنوی‌ و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع) در جامعه و همچنین ایجاد شور و استقبال مردم به‌ویژه جوانان از سنگر معنوی نماز جمعه، از اهداف برگزاری این برنامه سیاحتی زیارتی است.

حجت‌الاسلام زاهددوست خاطرنشان کرد: این کاروان شامل ۴۴ نفر از برادران و خواهران نمازگزار است که روز جمعه همزمان با ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، پس از اقامه نماز با صلابت جمعه از مصلای امام خامنه‌ای خورموج به مشهد مقدس اعزام و به لطف الهی و عنایت امام رضا(ع) جمعه آینده ۱۲ مرداد نیز به مصلی جمعه و به جمع نمازگزاران باز خواهند گشت.

گفتنی است پس از تکمیل کاروان آدینه رضوی، در حال حاضر مسابقه آدینه حسینی با همان کیفیت روز جمعه هر هفته در مصلی جمعه در حال برگزاری است و برندگان آن به کربلایی معلی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha