پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
محمد شیاع السودانی

حوزه/ محمد شیاع السودانی، دستور داد تا تمامی تلاش‌ها برای آماده‌سازی همه ساز و کارها و موفقیت‌آمیز برگزار شدن زیارت اربعین و ورود زائران به کار گرفته شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، دستور داد تا تمامی تلاش‌ها برای آماده‌سازی همه ساز و کارها و موفقیت‌آمیز برگزار شدن زیارت اربعین و ورود زائران به کار گرفته شود.

به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین شهادت امام حسین (علیه السلام)، محمد شیاع السودانی در جلسه عادی شورای وزیران بر تشدید تلاش‌ها برای زمینه‌سازی و موفقیت برگزار شدن زیارت اربعین و نقل و انتقال زائران تأکید کرد.

وی از وزارتخانه‌های ذیربط خواست تا تمام تلاش خود را برای حمایت از استانداری‌ها و راه اندازی کمپین‌های همه جانبه برای آماده‌سازی جاده‌هایی که زائران از آن عبور می‌کنند، به کار گیرند.

این شورا در خلال بررسی تصمیمات در دستور کار خود، ۵ میلیارد دینار به فرمانداری شهر واسط برای آماده سازی و ایجاد پارکینگ حمل و نقل زائران در گذرگاه مرزی زرباطیه و ۷ میلیارد دینار به فرمانداری شهر میسان برای آماده‌سازی گذرگاه مرزی الشیب و همچنین مبلغ ۳.۵ میلیارد دینار به استانداری دیالی برای آماده سازی گذرگاه مرزی منذیریه جهت آمادگی برای استقبال از زائرین اختصاص داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمیدرضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    درود به شرفت آقای سودانی لطفا مرزمنذریه را مجهز ترکنید چون مرزخسروی دروازه اصلی کربلای معلی در راستای بغداد پایتخت شماست و شما بایستی برای حفظ شأن وکلاس کارتان هم شده این مسیررامجهزترکنید