چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
23

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان مازندران بر لزوم کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضایی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، عباس پوریانی، طی سخنانی در نشست مشترک با قضات دادسرای عمومی مرکز استان مازندران، با تأکید بر مطلب فوق ابراز داشت: پرونده‌های قضایی می بایست ضمن رعایت کامل موازین قانونی، مورد رسیدگی قرار گیرد تا مردم با صدور آرای متقن و صحیح، عدالت را درک و لمس کنند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به دادگستری استان، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها، اهتمام ویژه و تلاش جهادی می‌طلبد که به لطف پروردگار، تلاش همکاران را در خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل برای رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها شاهد هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: ارتقای دانش حقوقی مردم، کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی را در پی دارد که اقدامات لازم در راستای فرهنگ سازی این مهم با بهره مندی از ظرفیت رسانه ملی و تریبون‌های عمومی مانند نماز جمعه و مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم توجه به اصل برخورداری از حسن خلق و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و بیان داشت: درب اتاق مدیران دستگاه قضایی استان باید به روی مردم باز باشد تا روند ارتباط مراجعان به دستگاه قضایی تسهیل یافته و مردم درخواست‌های خود را در کمترین زمان ممکن مطرح نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha