پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
G

حوزه/ آیین تجلیل و تکریم از خادمین عرصه نماز جمعه با حضور جمعی از مسئولان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، آیین تجلیل و تکریم از خادمین عرصه نماز جمعه با حضور جمعی از مسئولان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام فاطمی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس پس از عرض خیر مقدم به مهمانان به تشریح عملکرد یکساله ستاد نماز جمعه پرداخت و از رونمایی مجله آدینه در روز جمعه پیش رو خبر داد.

وی با بیان اینکه باید از افرادی که آثار آنها دیده می‌شود و نام و نشانی از آنها نیست تقدیر شود، اظهار داشت: از رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری، پاکبانان شهرداری، پلیس انتظامی و راهور، بسیج خواهران و برادران، کمیته دانش آموزی و دانشجویی، عوامل پرتلاش رسانه اعم از صدا برداران و تصویر برداران صدا وسیما و خبرگزاری‌ها و خواهران و برادران پرتلاش ستاد نماز جمعه که بستر حضور مومنین نمازگزار در روزهای جمعه را فراهم می‌کنند باید در این روز تقدیر شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان نیز در صحبت‌هایی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در طول سال در عرصه برگزاری مراسم نماز جمعه تقدیر کردند.

تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه در بندرعباس

تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه در بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha