پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال

حوزه/ حجت الاسلام قدسی گفت: نماز جمعه بهترین و مناسب‌ترین مکان برای بیان مشکلات مردم و همچنین دسترسی راحت به مسئولین برای پاسخگویی مناسب و حل مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار داشت: با توجه به حضور اکثریت مسئولین و مردم، در نماز جمعه، این مکان محلی مناسب برای طرح و ارائه مشکلات گفته شده از سوی مردم به امام جمعه و شنیدن پاسخ از سوی مسئولین است.

وی افزود: نماز جمعه حج مساکین و بزرگترین اجتماع مسلمین بوده و در اسلام به حدی به نماز جمعه اهمیت داده شده که یک سوره از قرآن مختص نماز جمعه بوده و در یک آیه نیز به اهمیت اقامه نماز پرداخته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال، با اشاره به تأکید اسلام به داشتن نظم و انضباط در کارها، ابراز کرد: مسئولین نسبت به حضور به موقع در جلسات و شروع و اتمام به موقع جلسات بر اساس برنامه زمانبندی توجه داشته باشند.

وی با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی، از برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این روز با اجرای آیین‌های مختلف در خلخال خبر داد.

حجت الاسلام قدسی، تجلیل از ائمه جمعه پیشین و خادمین ستاد نمازجمعه، گلباران مزار شهدای گمنام حوزه علمیه و همچنیین مزار آیت الله یکتایی امام جمعه فقید این شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، پیاده‌روی از محل مزار شهدا تا محل اقامه نمازجمعه و برپایی ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه خلخال را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت روز نماز جمعه در این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha