پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
نماز جمعه

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در بیانیه ای اعلام کرد :نماز جمعه مامنی مطمئن برای بیان مواضع مردمی و انتقادهای سازنده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در آستانه پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

به فرموده امام راحل عظیم الشأن نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی به جمهوری اسلامی است که به عنوان پایگاه بزرگ مردمی همواره جایگاه والای خود را در حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی حفظ کرده است.

رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: نماز جمعه ترکیبی از بیان حقیقی و اسلامی، حضور غیر دستوری مردم در این صحنه و مرتبط با حکومت اسلامی است؛ لذا بر اساس فرامین امامین انقلاب همگان باید در تقویت این جایگاه الهی، سیاسی سهیم و شریک باشیم.

نماز جمعه یک مأمن مطمئن برای بیان مواضع مردمی و انتقادهای سازنده است که به دور از مرزبندی‌های سیاسی در مسیر پیشرفت کشور عمل کرده و ائمه جمعه به عنوان زبان گویای مردم همواره حلقه رابط آنها و حکومت اسلامی بوده اند.

این روز بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات حافظان این جایگاه عظیم اسلامی و مردمی به ویژه نماینده مکرم ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی است که در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، رفع نیازهای اقتصادی مردم و مطالبه گری از مسئولان همواره پیشقدم هستند.

ائمه محترم جمعه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در سالیان اخیر به عنوان مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی منشأ اثر بوده اند و سهم بسزایی در خلق حماسه‌های مردمی بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha