پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
گردهمایی ائمه جمعه فارس

حوزه به‌عنوان دستگاه برتر از بین دستگاه‌های اجرایی استان در امر پاسخگویی و تعامل ویژه با ستادهای نماز جمعه سراسر استان فارس، از مدیرکل کمیته امداد فارس تقدیر شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، از مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان فارس به‌عنوان دستگاه برتر از بین دستگاه‌های اجرایی استان در امر پاسخگویی و تعامل ویژه با ستادهای نماز جمعه سراسر استان فارس تقدیر کرد.

علی رضا دشتی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد فارس، اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان و با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل از مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد فارس به پاس تلاش و زحمات وی در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان همچنین در برپایی و حضور در میز خدمت ستادهای نماز جمعه شیراز و پاسخگویی به مخاطبین و همکاری با ائمه جمعه و جماعات سراسر استان فارس تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم از حجت الاسلام محسن قلی‌زاده رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس نیز به‌عنوان مدیر فعال در حوزه زکات و تعامل ویژه با ائمه جمعه سراسر استان تقدیر به‌عمل آمد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مرتضی موسلی مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، تلاش‌ها و اخلاص حضرتعالی را که به‌حمدالله از جمله با از جمعه باوران و جمعه یاورانید و در پاسخ به ندای "فاسمعوا الی ذکرالله "قیام کرده و همواره در خدمت تعالی اندیشه‌های انقلابی امامین انقلاب بوده، در تأسی به مقام یوم الجمع و ساحت کبریایی اهل بیت(ع) و در لبیک به ندای"فانتشروا فی الارض وابتغوا من فضل الله" در خدمت به خلق خدا و جستن فضل او برای محرومان همواره کوشا بوده‌اید ارج می‌نهیم و از سویدای جان عاقبت بخیری و عافیت برایتان از درگاه باری تعالی خواستاریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha