پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
تصاویر / چهاردهمین یادواره 44 شهید مسجد النبی محله قلعه در شهرستان بهار

حوزه / حجت الاسلام مصباح با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه، تریبون رساندن صدای مردم به مسئولان است، گفت: عهد ما با مردم و مردمی‌بودن است و دلواپس نظام و انقلاب هستیم.

حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، اظهار داشت: تفاوت جمهوری اسلامی با دیگر قدرت‌ها در جایگاه مسئولیت و خدمت رسانی به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه قدرت و مسئولیت در جمهوری اسلامی، ابزاری برای خدمت به مردم است، ابراز کرد: در این نظام، مسئولین در مسیر اعتلای کلمه توحید حرکت می‌کنند و اگر کسی غیر از این نیت دیگری داشته باشد، نابودی و هلاکت در انتظار او خواهد بود.

حجت الاسلام مصباح، با بیان اینکه دشمنان این انقلاب از روز اول برای ضربه زدن به آن متحد شده‌اند، گفت: اتحاد و انسجام در برابر تلاش دشمنان و امید به جوانان تکلیف شرعی برای مسئولین است و می‌توان آن را یک ضرورت غیر قابل انکار توصیف کرد.

وی با اشاره تشکیل کابینه توسط رئیس جمهور منتخب، خاطرنشان کرد: پرهیز از میدان دادن به افراد و افکار غیر معتدل در دولت جدید یک اصل مهم است که باید مورد توجه رئیس جمهور باشد.

امام جمعه بهار، افزود: دولت جدید بایستی در چینش مسئولین مراقب باشد و فراموش نکند انقلاب ما انقلابی حسینی است و تحقق منافع ملی در گرو تعامل قوای سه‌گانه با یک‌دیگر بوده و در این بین برنامه هفتم توسعه، نقطه تعامل قوا می‌باشد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتصاد پایدار، در سایه دیپلماسی فعال محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: در عرصه دیپلماسی نباید به عقب برگردیم، چرا که نتیجه آن سستی و تعلل خواهد بود.

حجت الاسلام مصباح، تصریح کرد: باید با دیپلماسی فعال در سایه محور مقاومت و توجه به همسایگان و کشورهای شرق که سیاست دولت شهید رئیسی هم بر این اساس بود، امنیت و اقتصاد پایداری را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه، تریبون رساندن صدای مردم به مسئولان است، گفت: همانطور که در دولت شهید رئیسی مطالبات مردمی را عنوان می‌کردیم، در دولت جدید هم پیگیر مطالبات و دغدغه‌های مردم هستیم.

امام جمعه بهار یادآور شد: عهد ما با مردم و مردمی‌بودن است و دلواپس نظام و انقلاب هستیم و در این عرصه نیز مطالبه‌گر خواهیم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha