پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دوره میثاق طلبگی طلاب جدید الورود کردستان امسال به لحاظ محتوایی بسیار خوب برگزار شد و برنامه ها به صورت مفید و کاربردی برای طلاب جدید الورود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در اختتامیه دوره میثاق طلبگی طلاب جدید الورود که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: الحمدالله دوره میثاق طلبگی در کردستان با صفا و صمیمیت خاصی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه کردستان ادامه داد: تقدیر و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه انجام شد که با وجود مشغله کاری زیاد در این مراسم حاضر شدند و با سخنان خود ما را به فیض رساندند و این نشان از اهمیت جایگاه طلبگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر گفت: جای دارد از اساتید بزرگواری که در این چند روز از مدارس علمیه شهرستان های مختلف استان در این برنامه حضور داشتند، تشکر داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: در این دوره روزانه 3 کلاس برای طلاب جدیدالورود برگزار شد که غالب این کلاسها در خصوص آشنایی با وظایف طلبگی و همچنین آشنایی با ساختار آموزشی حوزه بود.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: همچنین در این دوره برنامه های تفریحی برای طلاب در نظر گرفته شده بود و در این باره از کسانی که در این زمینه تخصص داشتند و همراه و همگام بودند تشکر می کنیم به ویژه حجت الاسلام رفیعی که همیشه راهنمای ما در استان کردستان بوده اند و طلبه های عزیز از حضور ایشان استفاده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر اظهار کرد: همچنین جای دارد از حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی؛ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان که وظیفه برگزاری این دوره را برعهده داشته داشتند، تقدیر داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان عنوان داشت: الحمدالله دوره میثاق طلبگی امسال به لحاظ محتوایی بسیار خوب برگزار شد و برنامه ها به صورت مفید و کاربردی برای طلاب جدید الورود برگزار گردید.

وی افزود: میزان ورودی های امسال حوزه علمیه کردستان نسبت به سال گذشته بیشتر بود و در حدود 50 طلبه جدید الورود داشته ایم که امروز اختتامیه این برنامه برگزار شد و ان شاء الله جمعه پیش رو نیز آزمون نهایی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر یادآور شد: امسال در برنامه مصاحبه، شرکت کنندگان جوان خوب و پرانگیزه ای را در این دوره را دیدیم که این فرصت و توانایی می تواند یک امتیاز برای این عزیزان باشد که بتوانند به بهترین نحو در حوزه تحصیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha