پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
ماموستا اقبال بهمنی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنیان اسلام بر اساس مشورت شکل گرفته، به طوری که پیامبر اسلام(ص) در بسیاری از مسائل همواره با دیگران مشورت می‌کردند و تصمیم‌گیری‌های ایشان با حضور یاران و اصحاب و مردم صورت می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان مراسم اختتامیه هفتاد و دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور صبح امروز در شهر سنندج برگزار شد.

ماموستا اقبال بهمنی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه در کشور شاهد وحدت بین برادران شیعه و سنی و اقوام و فرهنگ‌ها هستیم و این امر در استان کردستان بسیار بارز و مثال زدنی می‌باشد و باید از این بصیرت و دوراندیشی مردم کُرد کردستان تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه می‌باشد، گفت: تاکنون خوشبختانه اقدامات زیربنایی خوبی در سطح استان کردستان انجام شده، ولی باز هم برای توسعه بیشتر و بهتر کارها نیازمند کار بیشتر و روحیه جهادی هستیم.

ماموستا بهمنی ادامه داد: بی‌شک در روند انجام کارها، انتقاد امری طبیعی می‌باشد و همین انتقادات باعث از بین رفتن نقاط ضعف می‌گردد، بنابراین انتقاد به نوعی باعث ایجاد تسریع در انجام کارها می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مجمع مشورتی شورا یا همان خود شورا یک امر قرآنی و دینی می‌باشد و در قرآن کریم در بحث مشورت و شور، بسیار تأکید شده است.

ماموستا بهمنی یادآور شد: بنیان اسلام بر اساس مشورت شکل گرفته، به طوری که پیامبر اسلام(ص) در بسیاری از مسائل همواره با دیگران مشورت می‌کردند و تصمیم‌گیری‌های ایشان با حضور یاران و اصحاب و مردم صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha