پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
تصاویر/ دیدار اسقف اعظم ارامنه آذربایجان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پیروان همه ادیان الهی پیرو دین حضرت ابراهیم هستند و بر این اساس در کشور عزیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسلمانان و دیگر اقلیت های دینی با پیروی از فرامین الهی در مسیر تعالی این  خاک پاک گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در دیدار با اسقف اعظم گریگورچفچتیان اسقف اعظم ارامنه آذربایجان گفت: اسقف اعظم ارامنه آذربایجان جناب آقای گریگورچفچتیان عامل وحدت ،وفاق و آرامش بین اهالی این منطقه با مردم همسایه شمالی ایران کشور ارمنستان هست.

وی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی فضای همزیستی میان ادیان و اقوام را برپایه صلح و دوستی قرار داده و تبلور آن در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: پیروان همه ادیان الهی پیرو دین حضرت ابراهیم هستند و بر این اساس در کشور عزیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسلمانان و دیگر اقلیت های دینی با پیروی از فرامین الهی در مسیر تعالی این خاک پاک گام برمی‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha