جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با بیان اینکه نبود وسیله رفت و آمد به نمازجمعه بویژه در تابستان حضور نمازگزاران در مصلا را با مشکل مواجه کرده است، گفت: از طرفی وسایل سرمایشی مصلا مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر در رابطه با جایگاه نمازجمعه و نقش آفرینی آن در ابعاد مختلف، اظهار داشت: مواضع نظام و رهبری و مسائل و مشکلات مردم و اقدامات مسئولین از سخنگاه نمازجمعه بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه مصلاها مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی هستند، افزود: مصلاها کارکردهای زیادی دارند و می‌توان بهره‌برداری‌های مختلفی از آنها کرد همان طور که اخیرا در مصلای شهدای محراب دیر کنکور سراسری و امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: نمازجمعه یک واجب استثنایی است و اگر با حضور باشکوه نمازگزاران برگزار شود، می‌تواند تاثیرات زیادی داشته باشد.

وی عنوان کرد: نمازجمعه یک منصب حاکمیتی است و باید توسط حاکمان صالح ترویج و دسترسی مردم به آن آسان شود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه نبود وسیله رفت و آمد به نماز جمعه بویژه در تابستان حضور نمازگزاران در مصلا را با مشکل مواجه کرده است، بیان کرد: از طرفی وسایل سرمایشی مصلا مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: حضور مدیران در نمازجمعه و ارتباط چهره به چهره با مردم می‌تواند عامل جذب دیگران به نمازجمعه باشد و از طرفی مردم می‌توانند مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

حجت‌الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدون حاشیه و به خوبی برگزار و چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت محقق شد.

وی ابراز کرد: مدیران تا زمانی که در مسئولیتی قرار دارند، با همین دلگرمی و روحیه تا آخرین دقیقه به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha