شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: دشمنان تلاش بسیاری دارند که مسلمین را از قرآن و نماز دور کنند زیرا می‌دانند که قرآن و نماز مهم‌ترین و بزرگترین سلاح مومنان در برابر مشرکان و کافران می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: امت اسلام امروز باید به سنت‌های رسول خدا (ص) برگردد و همواره زندگی خود را دستورات دینی مدیریت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: از سوی دیگر باید همه ما شکرگزار نعمت‌های خداوند متعال باشیم لذا باید با اعمال و رفتار پسندیده خود پاسخ این همه لطف و بزرگی خدا را بدهیم.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما باید در زندگی خود بتوانیم حلال و حرام را از هم تشخیص دهیم و از آنچه که حرام و در نزد خداوند متعال است ناپسند می باشد، دوری کنیم و در مقابل در امور حلال بسیار کوشا باشیم.

ماموستا حسینی تصریح کرد: خداوند انسانی را که در مسیر حلال و درست حرکت می‌کند را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهد و ایشان را به سمت درست هدایت می کند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: کسی که اهل عبادت و معنویات باشد نور چشم پیامبر اکرم (ص) خواهد بود و کارهایی که از وی سر می‌زند خداوند را خوشحال می‌کند.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه باید سنت‌های دینی را پیش بگیریم و همواره در مسیر دیانت قدم برداریم، عنوان داشت: باید همه اجزای بدن انسان در همه جا و در همه حال به یاد خداوند متعال باشد زیرا همین امر خود باعث می‌شود که ما از گناهان دوری کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش بسیاری دارند که مسلمین را از قرآن و نماز دور کنند زیرا می‌دانند که قرآن و نماز مهم‌ترین و بزرگترین سلاح مومنان در برابر مشرکان و کافران می‌باشد.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود یادآور شد: دشمن همواره تلاش دارد که جایگاه مسلمین را خدشه‌دار نماید که یکی از این تلاش‌ها نشان دادن کنگره عظیم حج به عنوان یک رویداد کمرنگ و حاشیه‌ای می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha