شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
بختیاری سرخس

حوزه/ حجت‌الاسلام بختیاری گفت: پیگیری، مطالبه و حل مشکلات مردم شهرستان، اولویت ستاد نماز جمعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان، اظهار داشت: اعضای ستاد و بنده همیشه در منظر مردم و در بین مردم هستیم و مسائل و مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است، افزود: نمازجمعه شهرستان سرخس یکی از نمازهای جمعه‌های پرشور در سطح استان است و نقش ستاد نمازجمعه در رونق بخشی به نماز جمعه، یک نقش کلیدی است.

امام جمعه سرخس گفت: ستاد نماز جمعه فعالیت‌های خود را به صورت قرارگاهی انجام می‌دهد و در رابطه با فرهنگ شهرستان و معضلات فرهنگی به توفیقاتی مانند کاهش طلاق و بیکاری، حل و فصل نزاع‌ها و افزایش صلح و سازش نائل شدیم.

وی ادامه داد: حتی چند بار، افرادی که حکم قصاص آنها آمده بود با استفاده از ظرفیت معتمدان و خیران و محوریت ستاد نماز جمعه، رضایت اولیای دم اخذ شد و قاتل از قصاص رهایی یافت.

امام جمعه سرخس با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، تصریح کرد: انعکاس نماز جمعه یک موضوع بسیار مهم است که توسط خبرنگاران انجام می‌شود.

وی، ابراز کرد: بیان و انعکاس پیشرفت‌ها و مسائل مختلف شهرستان بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha