یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سخنگاه نماز جمعه صدای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای الغدیر شهرستان با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در تهران بیان داشت:نماز جمعه از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نماز عبادی سیاسی جمعه در ۹۰۰ پایگاه کشور اقامه می شود خاطر نشان کرد : در استان لرستان نماز عبادی سیاسی جمعه در ۱۸ پایگاه از شهرها و شهرستان های این استان اقامه می شود.

امام‌جمعه خرم آباد نماز جمعه را قرارگاه و کانون موعظه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، ایمانی و تقوایی برشمرد و گفت: اقامه نماز جمعه موجب وحدت و همدلی بین اقشار مختلف نظام در دفاع از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان سخنگاه و تریبون نماز جمعه را صدای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و افزود:در تریبون نماز جمعه مطالبات مردم و مشکلات مناطق مختلف از طریق ائمه جمعه به گوش مسئولان و مدیران می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در اقامه نمازجمعه برخی دستگاه‌ها و نهادها همچون حافظان نظم و امنیت، پایگاه‌های بسیج و اداراتی مثل شهرداری و اورژانس و.... همواره پای‌ کار بوده و هستند گفت: اعضای ستاد نماز جمعه باید با برگزاری برنامه های خلاق و بامحتوا در جذب نسل نوجوان و جوان جامعه به شرکت در نماز جمعه تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در ۵ مرداد خاطر نشان کرد: نیروهای غیور از اقشار مختلف با دلاوری و شجاعت در مقابل منافقین ایستاده و سیلی محکمی به صدام و منافقین زده و در این عملیات ۷۰ نفر از مجاهدان لرستانی به شهادت رسیدند که انتظار می‌رود ویژه‌ برنامه‌هایی برای پاسداشت مقام شهدای عملیات مرصاد در استان برگزار شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد در پایان مسئله امروز جهان اسلام را غزه برشمرد و افزود: مردم آزاده و استکبار ستیز جهان تا پای جان از آرمان های مظلومان جهان دفاع کرده و تا نابودی کامل اسرائیل در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha