یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
56

حوزه / سرهنگ فرامرزی گفت: بهبود وضعیت معیشتی محرومان جامعه و کاهش مشکلات آن‌ها از جمله مهم‌ترین رسالت‌های گروه‌های جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ سعید فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از نهم لغایت هجدهم مرداد ماه، مصادف با سالگرد ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهادی، در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان به فعالیت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: پس از مراسم افتتاحیه استانی این رزمایش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت و انجام فعالیت جهادی در عرصه‌های یاد شده در قالب اردوی جهادی به جغرافیای مورد نظر اعزام می‌شوند.

فرامرزی یادآور شد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه از اهداف دیگر این رزمایش است.

وی با اشاره به اینکه شعار این رزمایش "همه با هم خدمت بی‌منت" است، گفت: از جمله رسالت‌های مهم گروه‌های جهادی، تلاش در جهت کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف و محروم جامعه است که در این خصوص از ظرفیت خیرین مردمی نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha