شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
۱

حوزه/ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش مستمر در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دغدغه جدی نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان لنگرود که با حضور برخی مسئولان استان گیلان برگزار شد، ابراز داشت: همواره دغدغه نمایندگان مجلس و طرح‌های پیشنهادی آنان همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و به لطف الهی برای بررسی موضوعات اقتصادی، حوزه نظارتی مجلس بسیار فعال شده که این نوع نظارت تا رسیدن به نتیجه دلچسب ادامه دارد.

وی همچنین افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز پیرو وظایف و رسالتی هایی که به دوش می‌کشد همواره نمره قبولی گرفته و اینکه امروز ساکنین روستاها از نقش بنیاد مسکن ابراز رضایت می‌کنند یعنی اینکه همواره در مسیر قانون و خدمت عمل کرده است.

محمد رضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این جلسه از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت کرد.

وی همچنین به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه‌ای، ایمن سازی سکونت گاه‌ها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha