شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
مغیثی

حوزه / حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند، گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و اگر کسی مدعی است تابع ولایت است، باید به دولت کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: با وجود اختلاف سلایق ولی باید مطیع ولایت بود، امروز جامعه نیازمند وحدت و آرامش است و همه باید به این موضوع توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند، گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و اگر کسی مدعی است تابع ولایت است، باید به دولت کمک کند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کار مجلس و دولت مکمل همدیگر است، خاطرنشان کرد: مجلس با قانون‌گذاری خوب می‌تواند شرایط را فراهم کند و دولت هم در جهت خدمت به مردم و در چهارچوب قانون تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادآور شد: رزمندگان استان همدان و شهرستان نهاوند در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: شهید حاج میرزامحمد سلگی که افتخار نهاوند است در این عملیات به یادماندنی با وجود مجروحیت شدید، شجاعانه فرماندهی کرد و درسی فراموش نشدنی به منافقین داد.

وی ابراز کرد: منافقین به خیال فتح تهران با پشتیبانی دشمنان وارد کشور شدند، ولی در کمین نیروهای اسلام قرار گرفتند و سپاه و ارتش و بسیج آن‌ها را تار و مار کردند که باید امروز یاد همه رزمندگان این عملیات و شهید سلگی را گرامی بداریم.

امام جمعه نهاوند به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم‌ متدین نهاوند حتی قبل از مرکز استان به امامت شهید آیت‌الله حیدری نماز جمعه را برپا کردند که نشان‌دهنده تدین و انقلابی بودن مردم این دیار است.

وی به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: شعار حقوق بشر آمریکا فریبی بیش نیست، استکبار با وجود کشتار ۴۰ هزار نفر در غزه سکوت کرده و این نشان می‌دهد حقوق بشر مدنظر آن‌ها دروغ است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار کرد: آمریکا از طرفی به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهد که هزاران نفر با سلاح‌های آن‌ها به شهادت رسیدند و از طرفی ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر را دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha