یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
برنامه

حوزه/ مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه با بیان اینکه طلب علم فریضه است، گفت: طلبه کسی است که مودبانه، طالب خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اشرف السادات ارمکان در اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۳» که در سرای حضرت خدیجه (س) برگزار شد، عنوان کرد: طلبه کسی است که مودبانه، طالب خداوند متعال است.

مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اهمیت و جایگاه طالب علم را با حدیث زیبایی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم تبیین کرد و گفت: فرشتگان الهی بال‌های خود را برای طالبان علم می‌گسترانند تا زمانی که به خانه برگردند.

ارمکان بیان کرد: امسال سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برای پذیرش داوطلبان خوابگاهی محدودیتی ندارد و کسانی که شرایط لازم را احراز نمایند، وارد سرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگرچه طلب علم فریضه است، ولی رضایت پدر و مادر برای انجام این فریضه، رکن مهمی است و رضایت اولیا به کار ما برکت می دهد.

مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: اگر والدین به هر دلیلی با حضور دخترشان در اینجا موافقت نکردند، راه‌های دیگری برای فراگیری علم وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha