دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
نشست خبری نوای ارادت

حوزه /دومین سوگواره نوای ارادت با موضوعات مباحث ارزشی و دینی مانند کربلا، شهدا، حماسه و پیام کربلا و...در قالب مداحی ، مقتل خوانی ، سرود و همخوانی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام مهدی رحمانی، امروز دوشنبه ۸ مردادماه در نشست خبری دومین سوگواره نوای ارادت در سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور رسانه ها در جنگ نرم در مقابل فضای سایبری دشمن نقش به سزایی دارد، این سوگواره می تواند در مقابله با جنگ نرم و ترویج فرهنگ عاشورایی موثر عمل کند.

وی با بیان اینکه شخصیت امام حسین(ع) گنجینه‌ای ارزشمند است که می‌تواند قلب آزادگان جهان را تسخیر کند، اضافه کرد: پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نشان داد که می توان با تکیه بر نقاط قوت در جنگ نرم نیز پیروز میدان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد،پیرامون سوگواره نوای ارادت گفت: این برنامه می تواند همسو با هدف نوآوری در روش‌های رسانه‌ای و مقابله با جنگ نرم عمل کند.

در ادامه شهرام تدین، دبیر سوگواره نوای ارادت به معرفی موضوعات آن پرداخت و اظهار داشت: موضوعات سوگواره امسال شامل طیف گسترده‌ای از مباحث ارزشی و دینی مانند کربلا، شهدا، حماسه و پیام کربلا، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، کرامت و سیره امام علی (ع)، شهدای غزه، عفاف و حجاب و مسئولیت‌پذیری اجتماعی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند در سه بخش مداحی، مقتل‌خوانی، روایتگری، همخوانی و سرودهای اسلامی می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

دبیر سوگواره نوای ارادت با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز این سوگواره، عدم وجود محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان است، ادامه داد: ۱۴ اثر برتر توسط داوران انتخاب می‌شود و به عنوان جایزه، دو اثر بسیار برتر توسط شرکت سینمایی تدوین شده و به صورت رایگان در اختیار رسانه‌ ملی قرار می‌گیرد.

تدین یادآورشد: ۲۰ مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و نتایج اولیه در ۲۳ مرداد اعلام خواهدشدو مراسم اختتامیه ۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha