دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
اکرمی‌نیا

حوزه/ امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به بمباران مناطق غیرنظامی توسط صهیونیست‌ها در غزه، گفت: نتانیاهو روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده و جنایاتی که در این مدت دست به آن‌ها زده، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرو رفتن رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گفت: بر خلاف پیش‌بینی‌های صهیونیست‌ها، مدت نبرد در غزه طولانی شده و این موضوع، شکست‌های زیادی را برای آنها در پی داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: همچنین فشارهای مضاعفی از سوی ساکنین سرزمین‌های اشغالی و خانواده‌های اسرای صهیونیستی به نتانیاهو وارد شده است که منجر به سردرگمی و یاوه‌گویی‌های بیشتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس علیه ایران شده است.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین حاصل حمایت‌های آمریکاست، تصریح کرد: اظهارات نتانیاهو درباره نقش ایران در تظاهرات و اعتراضات مردم و دانشجویان در آمریکا و اروپا، توسط جامعه اطلاعاتی آمریکا کاملاً رد شده و ناکامی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در غزه موجب این فرافکنی‌ها شده است.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به بمباران مناطق غیرنظامی توسط صهیونیست‌ها در غزه، خاطرنشان کرد: نتانیاهو روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده و جنایات زیادی مرتکب شده است و نسبت به نخست‌وزیران سابق رژیم جعلی صهیونیستی وحشی‌گری و سبوعیت بیشتری دارد و این جنایات در تاریخ معاصر، بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha