دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: آمریکا همواره پشتیبان رژیم جعلی اسرائیل بوده است و اعضای کنگره این کشور با تشویق های تصنعی و دروغین خود به کرار سخنان دروغین نتانیاهو را تایید کردند و به نوعی جلسه و نشست به یک شو تبلیغاتی تبدیل گردید.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: همه جهانیان به عینه دیدند که بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا چه دروغ‌های بزرگی را به جهانیان گفت.

امام موقت شهرستان سنندج افزود: در مقابل اعضای کنگره آمریکا که همواره پشتیبان رژیم جعلی اسرائیل بوده اند با تشویق های تصنعی و دروغین خود به کرار سخنان دروغین نتانیاهو را تایید کردند و به نوعی جلسه و نشست به یک شو تبلیغاتی تبدیل گردید.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جهان خود به خوبی قضاوت می‌کند که جنایتکار اصلی کیست و بی‌شک جنایتکار اصلی در این ۱۰ ماهه جنگ در غزه، رژیم اسرائیل و نیروهای کودک کش آن هستند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه افکار عمومی دیگر فریب این گونه مظلوم نمایی ها را هرگز نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها با توسل به رسانه‌های خود و همچنین پشتیبانی همپیمانان خویش به مانند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با استفاده از تمام امکانات سعی دارند که بسیاری از جنایات خود علیه مردم مظلوم غزه را سرپوش بگذارند ولی بی‌شک این چنین نخواهد بود زیرا اسرائیل از درون دچار فروپاشی شده است و به گونه‌ای در باتلاقی گرفتار شده است که خروج از آن برایشان غیر ممکن شده است زیرا امروز محور مقاومت عرصه را بر متجاوزان صهیونیستی تنگ‌تر و تنگ نموده است.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز جهان می‌داند که اسرائیل یک خطر بالقوه برای بشریت و آینده جهان می‌باشد بنابراین تظاهرات در کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای غربی نشان می‌دهد که چهره منحوس اسرائیل امروز تیره‌تر از هر روز دیگری مردم دنیا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha