سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جهادگران چه در جنگ نظامی و چه در جنگ نرم همواره حضوری فعالانه در همه عرصه‌ها داشته‌اند و این حضور بدون چشم داشت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار جمشید رضایی امروز در مراسم آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی ۴ که در سالن شهدای گمنام شهر سنندج برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب ما مصداق بارز جهاد و جهادگری است، در سخنانی داشت: ملت ایران با روحیه جهادی خود در مقابل رژیم ستمشاهی قیام کردند و همین قیام باعث پیروزی انقلاب اسلامی در آن زمان گردید.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در راه مبارزه با نظام ستمشاهی بسیاری از هموطنان به شهادت رسیدند، تعداد دیگری هم از آنان در زندان‌های مخوف ساواک مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند ولی با این وجود انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

سردار رضایی بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی و پیروزی آن به رهبری امام راحل دوباره شاهد هجمه دشمنان علیه کشورمان بودیم که در این هجمه در یک طرف دشمنان و مستکبرین و در طرف دیگر انقلاب نوپای ما قرار داشت که برای حفظ این انقلاب و آرمان‌های آن بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم گردید.

سردار رضایی با اشاره به اینکه جوانان ما با روحیه جهادگری خود از ابتدا تاکنون در همه عرصه‌ها همراه و همگام با این انقلاب و نظام بوده‌اند، اظهار کرد: در دوران‌های حساس همانند دوران همه‌گیری کرونا در کشور به ویژه در استان کردستان شاهد حضور جهادگران در عرصه مبارزه با این بیماری خطرناک بوده ایم و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کردیم.

معاون جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بسیجیان در هر جایی که لازم باشد با روحیه جهادی حضور دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما به عنوان حافظان و پاسداران این انقلاب حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: جهادگران چه در جنگ نظامی و چه در جنگ نرم همواره حضوری فعالانه در همه عرصه‌ها داشته‌اند و این حضور بدون چشم داشت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha