دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران بیجار گفت: بی‌شک بهره گیری از تدابیر و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند مسیر خدمت به ملت ایران را برای رئیس جمهور منتخب آسان کند.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در محضر مقام معظم رهبری و با حضور دیگر مسئولان عالی رتبه کشور در سخنانی اظهار داشت: انتظاری که مردم از رئیس جمهور منتخب دارند این است که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و برنامه‌هایی که در دولت سیزدهم تصویب شده‌اند را به سرانجام برساند تا بخش بزرگی از مشکلات کشور برطرف شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: تمرکز رئیس جمهور بر روی حل مشکلات مردم و از سوی دیگر حفظ اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان باید سرلوحه کار وی قرار بگیرد تا ان شاءلله این نظام در برابر توطئه‌های دشمنان دچار مشکل نشود.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: بی‌شک بهره گیری از تدابیر و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند مسیر خدمت به ملت ایران را برای رئیس جمهور منتخب آسان سازد بنابراین توجه به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از تجربیات معظم له کمک شایانی به دولت منتخب خواهد کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید در اتخاذ تصمیمات خود همواره با تدبیر و دوراندیشی پیش برود، خاطرنشان ساخت: همه انتظار داریم رئیس جمهور اولویت خود را در حل مشکلات کنونی جامعه بداند و اجازه ندهد که جریان‌های حاشیه‌دار و مغرض دولت او را دچار چالش نمایند.

انتظار پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha