دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
نجم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نجم گفت: همه ما از هر قشری باید این آمادگی را در خود ایجاد کنیم تا بتوانیم یکی از یاران امام‌زمان(عج) باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نجم مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان در مراسم عزاداری امام‌حسین(ع) که در مجتمع آموزشی الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: زیبایی وقتی دوچندان می‌شود که انسان زیبایی‌های ظاهری را با حُسن فعل خودش همراه کند، کاری که حضرت‌عباس(ع) انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ در زندگی ائمه‌اطهار(ع) همواره تعداد یارانشان بسیار قلیل بوده‌اند، گفت: به همین جهت توفیق حاصل نشد تا انقلاب جهانی صورت پذیرد و همه وعده دادند که شخصی از خاندان ائمه‌اطهار(ع) در آخرالزمان خواهد آمد که زمین را از عدل و داد پر خواهد کرد پس تاریخ گواه می‌دهد که هر قیامی بدون اعوان و انصار میسر نخواهد شد.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان خاطرنشان کرد: همه ما از هر قشری باید این آمادگی را در خود ایجاد کنیم تا بتوانیم یکی از یاران امام‌زمان(عج) باشیم، حال این سوال مطرح است که باید چه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نجم تصریح کرد: قمر بنی‌هاشم(ع) نمونه و الگوی بارز یک یار تمام عیار می‌باشند، این تمامیت در ایشان بخاطر وجود ویژگی‌هایی است که در ادامه به چند تا از آنها اشاره می‌شود، بنابراین ما نیز به عنوان یار امام زمان(عج) باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت نماییم.

وی تأکید کرد: یکی از این ویژگی‌ها اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است، باید این ویژگی‌ را در خود نهادینه کنیم و دومین ویژگی خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین نجم ابراز کرد: سومین ویژگی‌ آن است که وفاداری نسبت به امام عصر(عج) خود داشته باشیم و چهارمین آن نیز مطیع محض امام زمان(عج) خود بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha