دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه کارهای خوبی که در دولت سیزدهم صورت گرفته و مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز هست باید ادامه یابد، تاکید کرد: با توجه به تغییر دولت ها مسائل مهم و کارهای خوب دولت ها نباید تعطیل یا متوقف شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تاکید بر وفاق ملی و توصیه به دستگاه ها و سایر ارکان نظام جهت کمک به دولت جهت پیشرفت امور و پیگیری کارهای مردم، اظهار داشت: موفقیت دولت آقای دکتر پزشکیان موفقیت نظام است و همه باید کمک کنند، همه باید دست به دست هم بدهند که این دولت موفق شود چون توفیق این دولت یعنی سرافرازی نظام جمهوری اسلامی.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه کارهای خوبی که در دولت سیزدهم صورت گرفته و مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز بوده و می بایست ادامه یابد، تاکید کرد: با توجه به تغییر دولت ها مسائل مهم و کارهای خوب دولت ها نباید تعطیل یا متوقف شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مبنی بر لزوم داشتن نگاه ملی در مسائل کلان مانند مساله مسکن افزود: باید کابینه ای معرفی شود که از نگاه جناحی پرهیز کند و آسایش و آرامش مردم و پیشرفت کشور را مد نظر داشته باشد.

وی با تشکر از نهادهای مختلف و ادارات مسکن و شهرسازی استان بوشهر و دیگر استان ها، فعالیت های صورت گرفته در اعطای زمین در طرح جوانی جمعیت را بسیار راهگشا دانست و عنوان داشت: آرامش حاکم در بازار مسکن ناشی از چنین طرح هایی است و نباید این طرح ها بر زمین بماند و با قوت هرچه بیشتر ادامه یابد.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: حل مسئله مسکن با نگاه ملی هم در تورم هم در اشتغال زایی هم گردش چرخ صنایع سهم بسزایی دارد و امیدواریم در دولت جدید با قوت ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha