سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: امروز دشمن جبهه فرهنگی گسترده‌ای علیه ملت ایران و جهان اسلام گشوده، امروز خاکریز و خط مقدم دشمن همان شبکه‌های ماهواره و اینترنت و فضای مجازی است.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان با اشاره به اهمیت صیانت از معنویات و اخلاقیات در جامعه، اظهار داشت: امروز نباید اجازه دهیم اخلاقیات در جامعه دینی ما تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای قرار بگیرد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دشمن جبهه فرهنگی گسترده‌ای علیه ملت ایران و جهان اسلام گشوده، امروز خاکریز و خط مقدم دشمن همان شبکه‌های ماهواره و اینترنت و فضای مجازی است.

استاد حوزه علمیه کردستان، گفت: زمانی که جوان ما با استحاله فکری و عقیدتی روبرو شد، صحنه نبرد برای دشمن آسان‌تر می‌شود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم و جنگ فرهنگی خود که از آن به‌عنوان تهاجم فرهنگی یاد می‌شود، شگردهای مختلف و متنوع و البته پیچیده‌ای را استفاده می‌کند.

حجت الاسلام قدرتی، به برخی از این شگردهای دشمن در تهاجم فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: دور کردن جوانان از معنویات و همچنین دور کردن از قرآن و به حاشیه بردن قرآن در خانواده‌های مسلمان و اشاعه شبهات عقیدتی و فکری تنها بخشی از تهاجم فرهنگی دشمن علیه جهان اسلام است.

وی ابراز کرد: دشمن به خوبی می‌داند تا زمانی که مسلمانان در مسیر قرآن، رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) حرکت کنند، آسیبی نخواهند دید، بنابراین با علم به این مهم همواره تلاش دارند که این داشته‌های ما را با ترفندهای شیطانی خود تحریف و به حاشیه برانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha