دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
کد خبر: 1173090
۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
واحدی

حوزه/ فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع مسئولان تربیت و آموزش دانشگاه شهید ستاری، آموزش دانشجویان با تکیه بر مهارت محوری و تعهد را اولویت جدی این نیرو دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع متولیان تربیت و آموزش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت:اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش باید تلاش در جهت ارتقای سطح مهارت‌های تخصصی مورد نیاز نیرو و همچنین تعهد و اعتقادی باشد و این امر از طریق آموزش‌های کاربردی میسر است.

امیر سرتیپ واحدی افزود: ما باید به گونه‌ای زمینه‌ها و بسترها را فراهم کنیم که دانشجویان در دانشگاه به صورت مهارت محور رشد پیدا کنند و در این میان، نقش اساتید خلاق می‌تواند بیش از هر کس دیگری، الهام بخش باشد. البته تحقق این مهم نیاز به ساختار منظم در نظام آموزشی دارد و در عین توجه به مقوله آموزش از اهمیت بحث تربیت نیز غافل نشویم تا بتوانیم افسرانی را پرورش دهیم که در دو شاخه تخصص و تعهد مهارت داشته باشند.

وی خطاب به متولیان آموزش بر استفاده از فناوری و دانش روز برای دستیابی به علوم جدید و اجرای سریع و دقیق ماموریت‌های محوله در حوزه نهاجا تاکید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امید مهمترین موتور محرک جوانان بخصوص دانشجویان در مسیر پیشرفت است، توجه به جوانان یعنی توجه به آینده نیروی هوایی و کشور و پرورش مدیر و افسر متخصص در قلمرو همین دیدگاه انجام می‌گیرد هر چقدر بتوانیم جوانان را امیدوار کنیم بیشتر میشود از ظرفیت‌های آنها استفاده کرد.

امیر سرتیپ واحدی همچنین گفت: ثبت و مستند سازی آموخته‌های بازنشستگان و پیشکسوتان، موجب انتقال دانش، تخصص و توانمندی‌های این افراد به دیگران می‌شود. همه فراگیران و فرادهان باید به اهمیت نقش خود در ساخت نیروی هوایی دانشمند تراز انقلاب واقف و به ضرورت روزآمد بودن آگاه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha