دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
تبریز

حوزه/ سردار عباسقلی گفت: یکی از وظایف مهم و تاثیرگذار کنونی متولیان فرهنگی و اجتماعی، مقابله با جنگ نرم دشمنان و ورود با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز دوشنبه در مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی و هنری سپاه عاشورا، اظهار داشت: حوزه فرهنگ از جمله حوزه‌هایی است که مقام معظم رهبری دغدغه‌مند آن هستند و بر انجام کارهای فرهنگی اسلامی و ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تأکید فراوان دارند.

وی اهمیت فرهنگ و هنر در جوامع انسانی را بسیار بالا دانست و گفت: فرهنگ همچون هوا در جامعه است که اگر دچار آلودگی شود، سیاهی و ظلمت همه جا را فرا خواهد گرفت.

سردار عباسقلی زاده فعالیت‌های فرهنگی با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان را ضروری دانست و یادآور شد: یکی از وظایف مهم و تاثیرگذار کنونی متولیان فرهنگی و اجتماعی، مقابله با جنگ نرم دشمنان و ورود با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های فرهنگی است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله فرهنگ و توسعه فرهنگی کشور، ابراز کرد: نتیجه فرهنگ آلوده، تباهی و سیاهی است که کل جامعه را به نابودی می‌کشاند.

فرمانده سپاه عاشورا، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و استفاده از ظرفیت‌های صاحب‌نظران در عرصه‌های مختلف فرهنگی را ضروری دانست.

در این مراسم از زحمات غلامرضا سیفی قدردانی و سرهنگ رسول شیخ بیگی به عنوان معاون فرهنگی هنری سپاه عاشورا منصوب شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha