دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
محرابیان

حوزه/ حجت الاسلام محرابیان گفت: اگر در جامعه جریان تبیین خاموش بماند و شیعیان در خواب غفلت به سر ببرند، بی‌شک شرک و کفر فراگیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محرابیان استاد حوزه در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان که در مجتمع حوزوی الزهرا (ع) سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر در جامعه جریان تبیین خاموش بماند و شیعیان در خواب غفلت به سر ببرند، بی‌شک شرک و کفر فراگیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین اقدام امام سجاد(ع)، احیای نهضت عاشورا بود، گفت: حضرت از هر طریقی ورود کردند، خرید، تعلیم و آزاد سازی برده و تبیین فرهنگ دعا و معارف اسلامی از جمله اقدامات دیگر حضرت بود.

حجت الاسلام محرابیان تصریح کرد: رساله حقوق امام سجاد(ع) این مباحث را در بر می‌گیرد، اگرچه در آن برهه از زمان دشمنان احساسات مردم را بر علیه امام تحریک می‌کردند اما حضرت با تمام وجود ایستادند و این جهاد به مراتب از جهاد نظامی سخت‌تر است، در جنگ نظامی انسان دچار هیجانات می‌شود اما برای تبیین خیلی‌ها نمی‌توانند سخنرانی و روشنگری نمایند.

حجت الاسلام محرابیان خاطرنشان کرد: برای اثرگذاری مفید استفاده از نیروی مومن و انقلابی که بتواند با جوان ارتباط بگیرد و برای حل مشکلات تلاش کند، اثر تبلیغی زیادی دارد.

اگر جریان تبیین خاموش بماند، شرک و کفر فراگیر خواهد شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha